Inspiratieloos - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Inspiratieloos - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Inspiratieloos

Blijf op de hoogte en volg Jenny

25 Februari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Maandag naar Madame Tussauds geweest. Dat was heel gezellig met Marifer en Lorena. Ook was het de bedoeling dat ik de afgelopen week zou verhuizen maar omdat de kamer die ik wil pas op 9 maart een bed beschikbaar heeft moet ik nog even geduld hebben. Op die dag komen ook mijn vriendinnen aan dus dat verhuizen komt dat wel als die weer weg zijn want als het goed is slaap ik die dagen toch bij hun in het hotel. Als het personeel tenminste niet merkt dat er 1 iemand teveel is en me eruit schopt.

Vandaag zouden we naar de dierentuin in de Bronx gaan. Een van de grootste dierentuinen van de wereld is dat geloof ik. Gister werd helaas zonder naar mijn mening te vragen, besloten dat we naar de mini dierentuin in Central Park zouden gaan. Best wel een naaistreek, want ik dacht dat we samen beslissingen maakten, maar goed. Het was wel een leuke dierentuin maar in twee uurtjes hadden we alles alweer gezien. Zo "groot" was hij. Daarna zijn we Central Park in gegaan, dat was eigenlijk de grootste reden dat ik meeging want daar ben ik vanaf september al niet meer geweest. Had ik geweten dat Aldara dr vriend met ons mee zou gaan, dan was ik thuis gebleven. Kan die gozer niet uitstaan.
Maar Central Park is echt een geweldige plek. Het blijft bijzonder om in zo'n enorm park te staan en dan boven alle bomen die wolkenkrabbers uit te zien komen. Als het straks wat warmer wordt ga ik er vaker heen. Ik kan mezelf daar urenlang vermaken door alleen maar rond te wandelen en om me heen te kijken.

En dan de reden van de titel van deze blog. Ik weet wel dat ik trouw iedere week een blog schijf, en dat vind ik ook heel leuk om te doen, maar er zijn ook weken waarin geen bal gebeurd. Ik heb geen zin om jullie lastig te vallen met mijn saaie gemekker over niks als ik geen inspiratie heb dus niet schrikken als er in het vervolg geen nieuwe blog verschijnt.

Groetjes vanuit Tarrytown

Enne, voor mensen die, net als mij, op zoek zijn naar leuke nieuwe muziek: Imagine Dragons is echt super. Ben helemaal verslaafd.

  • 25 Februari 2013 - 09:53

    Ome Jaap En Tante Marga:

    Dag Jenny, ja ook wij verlangen naar het voorjaar. Het is hier de laatste dagen verschrikkelijk koud geweest door een harde noordoosten wind waardoor de gevoelstemperatuur stukken kouder was. BRRRRRR!
    Dus wij voelen letterlijk met je mee. Opoe en bappie lopen ook zo graag hun rondje.maar met deze koude nemen ze noodgedwongen de korte route. Verder nieuws; Kade was jarig geweest, tante Marga wordt zondag 50 jaar! én Patty heeft samen met Evert een oogje op een huis laten vallen en gaan ervoor. Spannend allemaal. Groeten van ons allemaal XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 26727
Totaal aantal bezoekers 43760

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: