Me, myself and I - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Me, myself and I - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Me, myself and I

Blijf op de hoogte en volg Jenny

04 Februari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Ik heb besloten dat ik meer aan mezelf ga denken. Ik ben klaar met mezelf aanpassen aan anderen en mensen over me heen te laten lopen. Wat dat betreft ben ik altijd veel te makkelijk. Ik voel me ook altijd schuldig over alles. Zelf over de kleinste dingetjes. Maar ik weet wel zeker dat mensen die mij pijn doen daar geen minuut minder om slapen. In tegenstelling tot mevrouw piekeraar hier. Maar ik ben er klaar mee. Ik ga geen excuses meer aanbieden voor dingen die niet mijn schuld zijn. Punt.

Dat moest ik even kwijt, nu terug naar de normale zaken. De afgelopen week ben ik met al mijn spullen van mijn oude kamer naar een kamer in een ander gebouw op de 4e verdieping verhuisd. Als het buiten waait klapperen de deuren, maar het is wel heerlijk warm dus ik overleef het wel ;) Iedereen die door de verwarming zijn kamer uit moest heeft een cadeaubon gekregen van 50 dollar, dus dat is wel weer leuk van EF. Als het goed is mogen we aan het einde van deze maand weer terug naar onze oude kamers met onze oude kamergenoten. Tenzij ze het niet kunnen repareren maar daar ga ik nog even niet vanuit.

Deze vrijdag is gebleken wat een toegewijde student ik ben. Tijdens de allerlaatste les van de week vierde mijn hele klas al weekend, behalve ik en nog een braziliaans meisje. Volgens mijn leraar zijn wij nu dus de enigen met 100% aanwezigheid die week. Dus!

Zaterdag ben ik met Marifer naar Silver Linings Playbook geweest, en daarna hebben we gewinkeld. Tenminste, ik heb gewinkeld en Marifer ging gezellig met me mee.

Vandaag (zondag) was het een vroegertje want mijn wekker ging om 8 uur. We zijn naar the Museum of Natural History geweest in Manhattan. Beetje jammer dat toen we 2 minuten binnen waren, ik aan Marifer en Geke vroeg of we in een bepaalde hal konden kijken en toen ik even later omkeek bleek dat ze gewoon ergens anders heen waren gegaan zonder iets tegen mij te zeggen. Nouja, ik ben niet iemand die zich niet alleen kan vermaken dus ik heb lekker op mijn eigen tempo alles bekeken en me geen moment verveeld. Het is een heel interessant museum!
Nu heb je de Superbowl waar iedereen naar zit te kijken maar ik heb geen zin om te doen alsof ik dat heel interessant vind terwijl ik nog nooit in mijn leven 1 football wedstrijd heb gezien.

De komende week moet ik een leveltest doen en een essay inleveren, en als dat allemaal goed gaat ga ik van Advanced naar Upper Advanced. Dus voor iedereen die zich afvraagt of ik hier nog iets leer, ja dus ;)

Ik zeg, tot volgende week maar weer.
Mis jullie!

Groetjes uit Tarrytown

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 43732

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: