Nieuwe leraar - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Nieuwe leraar - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Nieuwe leraar

Blijf op de hoogte en volg Jenny

15 Januari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

De dag na mijn blog van vorige week bleek dat mijn rooster weer veranderd was, inclusief de lerares. Was ik ff blij. Helaas zou ik nu met alle liefde teruggaan naar mijn eerdere rooster, inclusief die lerares. Want de leraar die we nu hebben... Het niveau waar ik op zit is C1.3 Dat is het hoogste level van Advanced, hierna ga ik door naar C2 wat Upper Advanced is. Advanced wil zeggen dat je engels toch al wel gevorderd is. Mijn leraar lijkt dat alleen niet echt te snappen. Hij behandeld ons, naar mijn mening, alsof we A of B studenten zijn. Zijn lessen zijn ontzettend langdradig omdat hij in ieder zinnetje uit de teksten die we behandelen uit gaat leggen. Over woorden waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ooit de betekenis niet heb geweten, gaat hij ons vragen of we de betekenis wel weten. Ik heb me op onze 3e lesdag van hem echt dood zitten ergeren, het leek alleen maar erger te worden. Ik ben al naar de Academic office geweest en nu moet ik afwachten of ze nog een tweede C1.3 klas gaan openen en als dat zo is hoop ik dat ik daarnaar mag overstappen. Zo niet, dan ga ik gek worden als ik de komende weken deze leraar 4 dagen in de week moet verdragen. Ik overdrijf niet, het is dramatisch!

Verder is er weinig gebeurd deze week. Ik heb het hele weekend met hoofdpijn in bed doorgebracht, ja het is weer zover. Nu heb ik nog steeds enorme hoofdpijn dus ik hou het kort. Donderdag hebben we plannen om uit te gaan in Manhattan en in het weekend gaan we weer eens iets leuks doen in NYC. Ik kijk heel erg uit naar het weekend, dat snap je met zo'n leraar. Maarja, eerst de komende dagen overleven!

Ohja, ik heb geïnformeerd bij mijn verzekering, nu mijn koffer alleen vertraagd was en niet kwijt, kan ik maar maximaal 200 dollar vergoed krijgen. Tis niet veel maar het is van harte welkom. Ik moet alleen eerst wachten tot Delta mijn claim heeft behandeld en dat kan wel 4 weken duren. Over Delta gesproken.. Ik ga van harte mijn best doen om nooit meer met ze te vliegen. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. MAN wat haat ik die mensen die daar werken!

Dat was het weer, nu terug mijn bed in.

Groetjes vanuit Tarrytown!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 43726

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: