The return of the zebra! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu The return of the zebra! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

The return of the zebra!

Blijf op de hoogte en volg Jenny

12 Januari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Even een heel kort berichtje voor iedereen thuis: MIJN KOFFER IS TERUG!! Toevallig genoeg op dezelfde dag dat ik een claim heb ingedient. Wat daar nu mee gaat gebeuren weet ik niet, maar omdat hij toch 3 weken weg geweest is en ik dus alles al heb vervangen verwacht ik wel een vergoeding, maar volgens de mensen in de Adminstrative office moet dat wel goedkomen. Maandag zijn ze er weer en dan ga ik dat proberen te regelen. En ik ga ook een klacht indienen tegen Delta Airlines want die hebben me 100 keer van het kastje naar de muur gestuurd en bovendien heb ik niet eens bericht gekregen dat mijn koffer terecht was en dat ze hem naar me op gingen sturen.

Ik probeer nog ff niet te denken aan hoe ik alles in juni mee naar huis moet krijgen (want dat gaat nu echt een groot probleem worden) maar te genieten van het feit dat ik al mijn spullen weer terug heb! :D

Groetjes uit Tarrytown

  • 13 Januari 2013 - 13:06

    Pa:

    Iedereen die in maart komt, en dat zijn er toch aardig wat, zeggen dat ze ruimte over moeten houden in hun koffer, geen 23 kilo mee moeten nemen op de heenweg en alvast iets mee teruggeven, zodat ze wel met 23 kilo teruggaan naar Nederland.

  • 13 Januari 2013 - 22:37

    Jenny Buijs:

    Ja maar die gaan zeker wel terug met 23 kilo hoor. Wat denk je dat ze hier gaan doen? Winkelen, winkelen en nog meer winkelen!! En gelijk hebben ze. Maar Nico kan ook wel een zootje meenemen. Die krijgt die grote koffer van hem toch niet vol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 43734

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: