Bijna vakantie! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Bijna vakantie! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Jenny

10 December 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Jawel, het is bijna zover. Nog maar een paar dagen voordat de kerstvakantie begint. Ik speel vals doordat ik donderdag al wegga, waardoor ik de laatste dag mis maarja, mijn aanwezigheid is hoog genoeg om een dagje te mogen missen. Ik heb vandaag ook toestemming van school gekregen voor mijn reis, dus dan word ik tenminste niet geweigerd door de douane als ik weer terugkom in Amerika op 20 december. Ik ben helemaal klaar voor donderdag! Wel een beetje zenuwachtig omdat ik bang ben dat ik mijn vlucht mis of iets dergelijks maar ik vertrek ruim op tijd van de campus dus het zou goed moeten komen.

Afgelopen weekend ben ik beide dagen naar Manhattan geweest. Zaterdag met Marifer om nog een klein beetje te winkelen en een kerstcadeau voor mijn broer te zoeken, en omdat dat niet lukte ben ik zondag weer op pad gegaan maar nu naar de andere kant van Manhattan.
Ook heb ik zondag de metro gepakt naar de halte vanwaar de trein naar JFK gaat. Zenuwpees als ik ben, wilde alvast voor donderdag weten hoelang dit duurde en waar ik dan precies heen moest en het is maar goed dat ik dit gedaan heb want ik ben ook nog een keer verkeerd gereden. Nu ben ik zo voorbereid op de reis als het maar kan.

Ik heb heel veel zin in mijn weekje Nederland maar ben ook wel blij dat ik daarna nog ruim 5 maanden hier heb.

Tot volgende week vanuit NL!!

Groetjes vanuit Tarrytown

  • 11 December 2012 - 18:57

    Anne:

    Veel plezier in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 43747

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: