Korte update - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Korte update

Blijf op de hoogte en volg Jenny

03 December 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Er valt weinig te vertellen deze week. We zijn woensdag (met toestemming van mijn leraar, dus ik heb niet gespijbeld) naar het Rockefeller Center gegaan waar de meest bekende kerstboom van de Verenigde Staten staat. Daar gingen woensdagavond om 21:00 uur de lampjes in de boom aan en dat beloofde heel wat bijzonders te zijn dus wij waren er al om 15:00 uur. En toen moesten we wachten, wachten en wachten. Om 19:00 begon de show die ook live op tv uitgezonden werd, met optredens van Rod Stewart, Mariah Carey, CeeLo Green, Victoria Justice, Il Volo, Scotty McCreery, Trace Adkins en zelfs the Muppets. Helaas konden we die optredens alleen op de schermen zien die er hingen want alleen de VIP's mochten op de plaatsen staan waar je de schaatsbaan kon zien waar de optredens plaatsvonden. We hadden wel een mooi plekje voor de boom dus toen die aanging hadden we goed zicht.

Zaterdag was mijn franse kamergenoot Julie jarig. Ze had mij en Mai en haar vrienden uitgenodigd voor een pre-party en daarna een club. Helaas voor mij en Mai was vrijwel iedereen frans maar het was toch wel gezellig, hoewel ik het in de club na een paar uur al wel gezien had. Mai was een paar uur daarvoor al weggegaan dus ben ik ook maar naar huis gegaan. Ik was alleen zo moe dat ik in de trein in slaap viel en pas bij de eindhalte wakker gemaakt werd door de conducteur. Toen kon ik weer een nieuw treinkaartje kopen en weer een paar haltes terug. Heel handig Jenny!!

Voor de rest hebben ik weinig meegemaakt de afgelopen week. We hebben nog geen plannen voor de komende week dus of ik volgende week wel veel te vertellen heb valt nog maar te bezien ;)

Wel kan ik zeggen dat ik heel erg uitkijk naar volgende week vrijdag, dan kom ik op de 14e rond het middaguur aan op schiphol (als alles goed gaat tenminste) Ik mis jullie allemaal heel erg en ben blij dat ik jullie weer even kan zien!

Groetjes vanuit Tarrytown

  • 03 December 2012 - 22:40

    Fenna:

    Kom je wel ff langs bij de ako volgende week? ;) Haha! Fijne reis alvast

  • 03 December 2012 - 22:42

    Jenny Buijs:

    Zeker weten! Wil wel eens zien of de Ako het wel red zonder mij ;) Dankje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 43764

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: