Sandy - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Sandy - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Sandy

Blijf op de hoogte en volg Jenny

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Mijn laatste verslag is al een tijdje geleden maar er is dan ook weinig gebeurd sinds mijn verjaardag.

Vorige week zijn we op zondag naar Walmart geweest in White Plains. Alles daar is super goedkoop. Dus voortaan koop ik al mijn make-up en andere toiletartikelen daar.

Dit weekend heb ik nog minder gedaan dan vorig weekend. Gister heb ik overdag gesport en 's avonds zouden we uitgaan. Aldara had eindelijk een valse ID. Geen echte, maar een kopietje. Ons was verteld dat dat genoeg zou zijn om in een bar in Sleepy Hollow te komen. Helaas voor ons hadden ze blijkbaar de regels veranderd en nu moest je een echte ID of paspoort laten zien. Dus helemaal opgemaakt en aangekleed voor Jan met de korte achternaam. Omdat we toch wel een drankje wilden drinken hebben we in de supermarkt twee flessen smirnoff gekocht. En toen kwam het leukste, de flessen naar binnen smokkelen. Overdag zou dit geen probleem zijn geweest want de bewaker is er pas vanaf 18:00, maar nu moesten we dus iets verzinnen. Gelukkig is Aldara wat creatiever dan mij. Ze kwam met het briljante idee om de flessen in een laken te doen, daar een knoop in te leggen zodat ze er niet uitvallen, vervolgens stond Aldara op de eerste verdieping bij een raam met nog een laken waar ik dus het laken met de twee flessen erin aan vast moest binnen zodat zij ze omhoog kon hijsen. Het ging niet helemaal vanzelf maar uiteindelijk is het gelukt en hebben we toch nog ieder van een heerlijk grote fles Smirnoff kunnen genieten. Achteraf had er echt iemand foto's van moeten maken want volgens mij zag het er best hilarisch uit, Aldara uit het raam hangend met dat laken terwijl ik daar beneden stond.
Ach wat kan ik zeggen, ik ben 22! Dan kun je het me toch niet kwalijk nemen dat ik weleens wat wil drinken? hihi

Verder hebben we vrijdag het nieuws gekregen dat we een nieuwe leraar krijgen. Ik heb namelijk 4 dagen in de week General English van een lerares die wel heel leuk en aardig is maar ons niet echt geweldig les gaf. Ik heb niet het idee dat ik de afgelopen 5 weken veel geleerd heb. Vandaar dat we naar de academic director zijn geweest waar een klasgenoot een hele waslijst met klachten heeft doorgegeven en nu krijgen we dus vanaf dinsdag een nieuwe leraar. Tenminste, als we les hebben dinsdag...

Want zoals jullie allemaal wel weten is orkaan Sandy onderweg naar New York. Ze komt waarschijnlijk vanavond of morgen aan. Al het openbaar vervoer stopt vanaf vanavond 19:00 uur met rijden en onze directeur heeft ons al geadviseerd aan het einde van de middag op de campus te zijn en niet meer weg te gaan. Ik vind het best, ik lig toch al de hele dag met hoofdpijn in bed film te kijken. Veel mensen hier op de campus hebben eten en drinken ingeslagen maar misschien is het mijn hollandse nuchterheid wat ervoor zorgt dat ik dat niet echt nodig vind. Sandy is tenslotte woensdag weer weg hier en we verhongeren heus niet in die 2 dagen. We krijgen tenslotte gewoon ontbijt en avondeten in de kantine, dus waar maakt iedereen zich zorgen om vraag ik me dan af..
Natuurlijk doe ik voorzichtig en ga ik niet naar buiten gedurende de tijd dat Sandy hier is dus jullie hoeven je allemaal geen zorgen te maken, het komt wel goed.

Over een paar dagen horen jullie hoe we de orkaan zijn doorgekomen en hoe Halloween was!

Groetjes uit Tarrytown

  • 29 Oktober 2012 - 22:01

    Nico:

    Jullie Sporen echt niet! XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 43717

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: