Sandy & Halloween - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Sandy & Halloween - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Sandy & Halloween

Blijf op de hoogte en volg Jenny

31 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Even een kort bericht om iedereen gerust te stellen, en dan vooral mijn lieve opoe en bappie.


Tarrytown zit gelukkig een stukje van New York af, en die horrorbeelden die je dus op tv zag van NY hadden wij hier niet. Natuurlijk was het hier ook niet helemaal normaal, ontzettend harde wind en regen, rondvliegende takken. Iedereen moest binnen blijven, er stonden zelfs bewakers voor de deur om ons binnen te houden. Dat hoefde je mij niet te vertellen, ik lag veilig in bed series te kijken met het geluid lekker hard aan zodat ik Sandy niet zou horen buiten. Ik geef toe dat ik het best eng vond, maar we zijn er goed vanaf gekomen als ik al die nieuwsberichten lees over andere delen van de VS. Afgezien van een gebroken raam en het verlies van stroom waardoor een aantal gebouwen overgingen op noodgeneratoren is er weinig schade bij ons. Oja, en we hebben geen wifi meer de komende dagen. Dus geen what's app lieve broer, zus en vriendinnetjes..

Verder ging het Halloween feest helaas niet door, maar omdat we daar pas op het laatste moment achterkwamen hebben we onze kostuums toch nog even aangehouden zodat we foto's konden maken. De hele campus dacht waarschijnlijk dat we niet spoorden, als enige in ons kostuum maarja, zo heb ik hem toch niet voor niks gekocht. Vandaag is het echt Halloween maar ik denk niet dat er nog iets wordt georganiseerd.

Gisteravond was wel een leuke nacht, we hadden zo'n honger dat we eerste de pizzeria belden: die was onbereikbaar (waarschijnlijk vanwege Sandy). Daarna de chinees gebeld: die zat net dicht. En toen zijn we maar in een taxi door de macdrive gegaan. Inmiddels was het 00:30 uur maar ik heb enorm genoten van ons nachtelijke uitje :)
Moet nu alleen wel wat extra uurtjes in de sportruimte doorbrengen, en dat ga ik dan nu ook maar meteen doen.

Groetjes vanuit Tarrytown!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 43730

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: