Grote broer - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Grote broer - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Grote broer

Blijf op de hoogte en volg Jenny

25 Maart 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Na mijn vriendinnen was het nu de beurt aan Nico, John en Johan om langs te komen. Omdat ze vrijdag naar de campus zouden komen heb ik ze donderdagavond lekker hun eigen gang laten gaan zodat ze ook nog wat tijd met zn drietjes hadden en dan hoefde ik niet heen en weer.
Een paar maanden terug heb ik aan Nico 1 van de heuvels laten zien die ik altijd op moet lopen als ik in Tarrytown even iets wil kopen en weer terug naar de campus ga. Volgens hem was dat helemaal geen heuvel. Nou, dat heb ik ze nu even laten voelen. Vanaf het treinstation is het ongeveer 20 minuten heuvelopwaarts en dat vonden ze lang geen pretje. Nu weet Nico in ieder geval dat het wel degelijk een goeie stijle heuvel is.
Ik weet niet wat voor verwachtingen ze hadden van de campus maar die heb ik even flink de grond in geboord want EF stelt weinig voor. Het was eerst een meisjesschool en toen die failliet ging hebben ze er EF van gemaakt. Al deze gebouwen staan er dus al een tijdje en dat is te zien.

Verder hebben we de afgelopen dagen een ferry langs het vrijheidsbeeld genomen, Wallstreet, Soho en Times Square bekeken, het 9/11 memorial bezocht, naar Central Park geweest, een drankje gedronken in een club en nog even gewinkeld. Ik had van mijn (verslaafde) vriendinnen een lijst gekregen met dingen die ik bij Victoria's Secret moest halen voor ze dus Johan heeft ruim 3 kilo aan spullen voor ze mee gekregen. Ook zijn we zaterdagavond naar een basketbalwedstrijd geweest. Dat was heel cool om mee te maken. Ik vond het erg leuk dat mijn broer en zijn vrienden zijn langs gekomen zo aan het einde van mijn voorjaarsvakantie. Door die bezoekjes is Maart best wel snel gegaan. Nog maar 2 maanden en een week voordat het er al weer op zit. Mijn laatste semester gaat morgen in. Best een raar idee.

Morgenochtend vroeg vertrekt Geke naar Hawaii. We hadden nu een laatste avondmaal maar omdat ons slot kapot is, (vraag me niet hoe, het is gewoon typisch weer EF) konden we de deur niet uit. Het kan in het weekend niet gemaakt worden want dan is er niemand op het kantoor. Ik moet daar dan morgen heen, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen want ik wil niet zomaar de kamerdeur los laten terwijl ik weg ben.. Maar goed, dat zie ik morgen wel.
We hebben net lekker Grieks eten laten bezorgen. Beetje jammer dat het anderhalf uur duurde en we niet alles hebben gekregen (dit was dus de eerste en de laatste keer dat we daar iets besteld hebben) maar het was wel echt overheerlijk. Nu ga ik lekker vroeg naar bed want morgen moeten we weer fris en fruitig in de les zitten.

Knuffel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 43719

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: