Z'n gangetje - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Z'n gangetje - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Z'n gangetje

Blijf op de hoogte en volg Jenny

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Het plan was zaterdag om eerst naar Madame Tussauds te gaan maar Marifer, 1 van de 2 mexicaanse meiden waar ik mee omga, had SAT's en kwam pas vrij laat thuis dus zijn we alleen naar de Comedy Club geweest 's avonds, en dat was echt heel leuk. Heb de hele avond zitten lachen, hoewel dat misschien ook wel kwam door de 3 flessen wijn die we op hebben gedronken. Daarna hadden we natuurlijk wel zin om uit te gaan maar helaas, ID kaarten werden gecontroleerd dus ik was de enige die naar binnen mocht. Aangezien ik toch liever gezelschap heb als ik uitga zijn we maar weer naar huis gegaan. Het is hier normaal om een valse ID kaart te hebben dus ik wacht maar tot ze die hebben :)

Ik kan helaas niet zeggen dat de lessen interessanter zijn geworden. Af en toe doen we gelukkig wel leuke dingen, spelletjes, Two and a Half Man kijken, en gister hadden we eindelijk onze "Field Trip". Helaas liep het niet helemaal zoals gepland. We hebben maar 2 gebouwen bekeken van de geplande 5 of 6. Maar ik was al lang blij dat we niet in het ijskoude lokaal hoefden te zitten en lekker Manhattan in mochten. Na de field trip wilde ik naar de New York Library en de Strand Bookstore (een hele bekende boekwinkel met kilometers aan nieuwe, oude en zeldzame boeken) Maar, ik kreeg Forever 21 in zicht en daarna Sephora dus voordat ik klaar was om naar de bieb te gaan was het al te laat. Dus toen nog maar even naar Victoria's Secret gegaan..

Inmiddels hebben ze hier sinds gister eindelijk de verwarming aangezet. En dat was wel nodig want overal op de campus was het ijskoud. Ik weet nog niet hoe het nu in de lokalen is maar in mijn kamer is het hoogzomer. Echt super warm, maar ik klaag niet want dit is 100 keer beter dan liggen bibberen in je bed.
Wat minder is, is dat hier in mijn gebouw nu 2 dagen het water uit staat. Blijkbaar was er iets niet goed met de waterleiding dus nu moeten we als we willen douchen of naar de wc moeten, naar 1 van de andere gebouwen. Niet echt heel handig, maarja het is niet anders.

Ik heb geen idee wat we komend weekend gaan doen, maar jullie horen het allemaal volgende week na mijn verjaardag.

Groetjes uit Tarrytown!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 43764

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: