New chapter - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu New chapter - Reisverslag uit Volendam, Nederland van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

New chapter

Blijf op de hoogte en volg Jenny

18 September 2012 | Nederland, Volendam

Als je mij een jaar geleden had verteld dat ik zou zijn waar ik nu ben, dat ik de mensen zou kennen die ik nu ken, dat ik de dingen zou hebben mee gemaakt die ik nu allemaal heb meegemaakt, dat ik de ervaringen zou hebben die ik nu heb, dat ik de lessen zou hebben geleerd die ik nu heb geleerd, dat ik de dingen zou weten die ik nu weet en dat ik zou zijn wie ik nu ben, dan had ik je gevraagd of je je wel lekker voelt.

Het heeft me allemaal doen beseffen dat ik meer geweldige mensen in mijn leven heb dan ik dacht. Mijn lieve familie, mijn dierbare vrienden en kennissen en mijn geweldige vriendinnen. Alle gebeurtenissen van het afgelopen jaar hebben ervoor gezorgd dat ik hier nu ben. En dat ik iedereen nog meer ga missen dan ik al dacht, maar dat ik een geweldige tijd tegemoet ga die me altijd bij zal blijven.
Het is tijd om zelfstandig te worden. En ik ben er klaar voor. Ik ben klaar om mezelf de komende maanden nog beter te leren kennen, om nog meer nieuwe mensen in mijn leven te krijgen, om mijn leven te leiden zoals ik dat wil. Ik ben klaar om een nieuw hoofdstuk in te gaan. Ik ben klaar voor alles wat komen gaat.

Ik ben klaar voor New York.

• 18 September 2012 - 21:04

Annie Bond:

Het gaat allemaal goed komen met je ,heel veel plezier

• 19 September 2012 - 14:12

Marian Bootsman:

Erg veel plezier Jenny! Ga ervan genieten en doe voorzichtig. Gr Marian

• 28 September 2012 - 08:28

Ome Jaap En Tante Marga:

Dag Jenny,
    Ja je grote avontuur is begonnen
    Met Jenny waar ben je, doen wij met je mee
    Wees voorzichtig daar in dat grote NY,