The end is near.. - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu The end is near.. - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

The end is near..

Blijf op de hoogte en volg Jenny

24 Mei 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Het is officieel, we zijn afgestudeerd! Vandaag was de ceremonie, waarbij sommige leerlingen een certificaat kregen omdat ze de hoogste aanwezigheid hadden, het meest behulpzaam waren, of het meeste vrijwilligerswerk hadden gedaan. Er waren toespraken, en een slideshow met foto's van de afgelopen 9 maanden. Daarna zouden we eigenlijk naar New York gaan voor een cruise, maar vanwege het weer is dit verplaatst naar donderdag, dezelfde dag dat mijn favoriete schrijfster een signeersessie heeft in Manhattan. Ik moet dus een keuze maken, wat ik liever doe. Ik neig nu meer naar de signeersessie, want Richelle Mead is echt mijn held en een kans om haar te ontmoeten krijg ik waarschijnlijk nooit meer. Een cruise langs New York zou ook wel heel leuk zijn maar ik heb de skyline ondertussen al wel vaak gezien. Maar ik weet het nog niet zeker dus ik ga nog even nadenken.

Vorige week ben ik naar Coney Island geweest. Hoewel er in de eerste instantie zon was opgegeven regende het helaas een beetje. Coney Island is vooral bekend om het pretpark daar. Ik was die dag best wel misselijk met hoofdpijn, dus terwijl de andere meiden alle achtbanen hebben uitgeprobeerd ben ik veilig beneden blijven staan. Daarna hebben we nog een overheerlijke hotdog van Nathan's gegeten, want dat is echt een must als je in Coney Island bent.

Hoewel ik nu afgestudeerd ben, heb ik nog wel vier dagen les. Maandag is Memorial Day dus dan heb ik vrij. Vrijdag is mijn laatste dag hier dus dan ga ik alleen naar de eerste les om afscheid te nemen van mijn klasgenoten en dan ga ik voor de laatste keer naar Manhattan.
Woensdag moet ik twee testen maken om mijn vooruitgang hier te meten en te kijken op welk niveau mijn engels nu is, en dan krijg ik vrijdag mijn certificaat.

Voor dit weekend heb ik weinig gepland. Het gaat het hele weekend regenen dus ik denk dat ik maar lekker binnen blijf om mijn koffers in te pakken en lekker filmpjes te kijken.

Jullie horen volgende week nog van me voordat ik wegga!
Dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 43703

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: