Nemo - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Nemo - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Nemo

Blijf op de hoogte en volg Jenny

10 Februari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Denk dat iedereen wel weet dat we een sneeuwstorm gehad hebben. Zijn naam was Nemo. Dat is al de 2e keer dat we iets met een naam hebben gehad en ik vind het maar niks. Zo is het wel genoeg moeder natuur! Hoeveel centimeter sneeuw er hier precies is gevallen weet ik niet maar ik las iets over 30 centimeter. Op de foto's kun je het zien.
In plaats van mezelf opsluiten in mijn kamer met mijn laptop en mijn boeken ben ik dit keer naar buiten gegaan toen het sneeuwde. Ik dacht, laat ik dan ook 1 keertje ook een beetje lol hebben met die natte witte bende. En dus heb ik samen met Marifer een mooie sneeuwpop gemaakt. Helaas voor ons was hij alweer vermoord door iemand binnen 5 minuten nadat we naar binnen waren gegaan maar we hebben hem nog wel op de foto kunnen zetten.

Door de sneeuw en mijn hoofdpijn heb ik gister niks gedaan, best wel jammer want we zouden eigenlijk naar Madame Tusseaud gaan. Vandaag is het enige actieve wat ik ga doen sporten, want dat is er deze week nog maar 2x van gekomen door die verdomde hoofdpijn.

Ik heb mijn leveltest dinsdag gemaakt en mijn essay ook ingeleverd maar ik heb nog geen uitslag gehoord. Wel weet ik dat we allemaal omhoog gaan naar Upper Advanced maar ik ben toch wel heel benieuwd naar mijn score. Ik neem aan dat ik dat dinsdag hoor als ik mijn leraar weer heb.

We hebben besloten dat we aan het einde van de maand een reisje gaan maken naar Philadelphia, Washington en Baltimore. Het duurt 2 dagen en kost maar 53 dollar per persoon dus dat is niet duur. Dat betekend wel dat Marifer, Aldara en Geke nog minder tijd hebben om de dingen te doen in New York die ze nog in gedachten hadden, want die gaan in maart al weg. Gelukkig heb ik nog 3 maanden en 3 weken!

Voor de komende week staat een concert van Mumford & Sons op de planning op dinsdag. En dan hebben we donderdag natuurlijk valentijnsdag, maar die sla ik liever over. In het weekend moeten we toch echt wel weer eens wat doen in de stad. Dierentuin, Coney Island, MoMa.. Genoeg keuze!

Groetjes vanuit Tarrytown!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 43712

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: