Blondies in New York - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Blondies in New York - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Blondies in New York

Blijf op de hoogte en volg Jenny

14 Maart 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Jaaaaa na zolang uitgekeken te hebben naar 9 maart was het dan eindelijk zover: 6 van mijn vriendinnen in New York! Ik moest wel heel lang wachten voor ze door de douane waren want dat duurt op JFK altijd eeuwig maar uiteindelijk zijn we heelhuids aangekomen in het hotel waar ik samen met Jeanet, Nelly en Lydia op de kamer sliep. We hebben gedurende de 4 dagen heerlijk gegeten op Times Square, het Empire State Building bezocht maar het zicht was toen helaas heel slecht, op de Top of the Rock geweest waar het uitzicht wel heel goed was, naar Central Park geweest waar we in 3 karretjes door het hele park werden gefietst, een cruise gemaakt langs het vrijheidsbeeld en de Brooklyn bridge, de 9/11 memorial bezocht, gewinkeld op 5th avenue, SoHo en waar er dan ook maar een Victoria's Secret was (daar zijn ze iedere dag geweest, en natuurlijk ook iedere keer iets gekocht hihi). Het zijn echt topdagen geweest en ik heb hard gelachen met ze. We zijn erachter gekomen dat iedereen het heel bijzonder vind dat we allemaal blond zijn. We waren ook bijna een bezienswaardigheid daar. Het afscheid was echt niet leuk want als ze eenmaal weer langs zijn geweest besef je nog meer wat je mist als je hier zit.

Zaterdag heb ik ook afscheid genomen van Marifer en Aldara die nu weer thuis zijn. Heel jammer en nu ik weer terug ben op de campus is het ook zeker wel wennen zonder ze.

Verder ben ik vandaag dan eindelijk verhuisd naar een nieuwe kamer. Niet de kamer die op de planning stond want de twee dames die daar wonen hebben van de stapelbedden tweepersoonsbedden gemaakt waardoor er voor mij echt geen ruimte meer was om te slapen. En de kamer stonk ook naar de rook dus uiteindelijk heb ik toestemming gevraagd aan EF om in Geke dr kamer te mogen wonen, en dat mocht. Geke vertrekt volgende week zondag naar Hawaii en vanaf dan ben ik (waarschijnlijk) tot half april alleen. Vind ik helemaal niet erg want af en toe mis ik de privacy wel hier. Maar ik ben net klaar met alles verhuizen en ik ben heel blij met mijn nieuwe kamer. Eindelijk weer genoeg ruimte! Zometeen ga ik al mijn foto's en kaartjes ophangen zodat ik eindelijk weer een gezellig hoekje voor mezelf heb.

Nu ga ik aftellen naar volgende week, want dan komt Nico met 2 vrienden! Als die weer vertrokken zijn volgt mijn nieuwe blog.

Knuffel!

  • 14 Maart 2013 - 22:03

    Tante Marga En Ome Jaap:

    Dag Jenny, leuk weer wat van je te horen! Gezellig voor je al dat bezoek en straks dat hoge bezoek van Nico!Fijn dat je straks heerlijk prive kunt zijn op je nieuwe kamer , geniet er maar van. Lieve groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 1077
Totaal aantal bezoekers 43713

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: