Blondes have more fun! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Blondes have more fun! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Blondes have more fun!

Blijf op de hoogte en volg Jenny

20 Januari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Het is zover: Na bijna een jaar als brunette ben ik eindelijk weer blond. Ik krijg steeds de vraag: Waarom wilde je dan zo graag terug naar blond? Omdat ik toe was aan verandering. Ik word mijn haar de laatste jaren vrij snel weer zat. Dus we zullen zien hoelang het duurt voor ik weer wat anders wil. (Hoewel ik niet van plan ben ooit nog donker te gaan, veel te veel werk om het dan weer blond te krijgen) Maar voorlopig ben ik hier super blij mee! Op de foto's kunnen jullie het resultaat zien.

Verder zit ik nog steeds met dezelfde leraar opgescheept helaas. Er komt geen andere klas voor mijn niveau dus ik moet er maar mee leren leven.

Donderdagavond ben ik met Marifer en Aldara uitgeweest in Manhattan. Ik ben 2x eerder uitgeweest maar met je vriendinnen is het natuurlijk het leukst. Eerst moesten we wachten tot ze 19 waren want dan mag je pas sommige clubs in, vandaar dat we nu pas uit zijn gegaan. Ik was blij dat we van te voren al wat gedronken hadden want van een glas wijn van 9 dollar (+/- €6,75) word je ook niet echt vrolijk. We hebben een hele leuke avond gehad, veel gedanst en gelachen om de rare figuren die er rond liepen. Beetje jammer dat de laatste trein al om 01:50 ging, en die moesten we echt wel hebben want we moesten de dag erna gewoon weer naar de les. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar!

Gister (zaterdag) hebben we voor het eerst iets met z'n vieren in New York gedaan. Best raar als je nagaat dat we al 4 maanden constant met elkaar omgaan maar nog nooit alleen met z'n vieren in New York zijn geweest. We zijn eerst naar een park in Queens gegaan waar we rondgelopen hebben en leuke foto's hebben gemaakt en daarna zijn we naar Brooklyn gegaan waar we heerlijke burgers hebben gegeten bij Five Guys en toen zijn we over de Brooklyn Bridge heengelopen. Jammer dat het onder constructie is tot eind volgend jaar maar we konden gelukkig nog wel van het prachtige uitzicht genieten met aan de ene kant het vrijheidsbeeld en aan de andere kant de skyline van Manhattan.

Vandaag geen plannen maar daar is het zondag voor!

Ik zeg: Veel plezier in de sneeuw daar in Nederland en doe voorzichtig!

Groetjes vanuit Tarrytown!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 43707

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: