Coldplay! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Coldplay! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Coldplay!

Blijf op de hoogte en volg Jenny

01 Januari 2013 | Verenigde Staten, Tarrytown

Deze week is mijn reisverslag wat later dan normaal, maar de afgelopen dagen had ik er echt geen tijd voor.

Zondagavond ben ik met Geke naar een concert van Coldplay in Brooklyn geweest en MAN wat was dat geweldig!! Echt super goed. Het was in het Barclays Center wat eigenlijk een basketbal stadion is. Het is enorm groot en omdat wij best wel hoog zaten kregen we spontaan hoogtevrees toen we naar onze stoelen liepen. Maar we zaten wel aan de zijkant van het podium dus we konden alles perfect zien. Eerst hadden we een voorprogramma waar ik na 1 liedje wel genoeg van had en om iets over 9 begon Coldplay dan eindelijk. En hoe! Na het tweede liedje lag alles al vol confetti en ballonnen en zat de sfeer er al goed in. Ik heb bijna 2 uur lang enorm zitten genieten.
Iedereen kreeg voor het concert een bandje wat je om je pols moest doen en tijdens het concert gaf die dan licht. Voor de mensen die het liedje Charlie Brown niet kennen, er zit een zinnetje in: We'll be glowing in the dark. Nou, en of we licht gaven! Zo cool om overal die lichtjes te zien. Heel indrukwekkend. En toen ze Up in Flames en Warning Sign deden.. Jeetje wat mooi. Daar werd ik echt even stil van!
Ik kan wel zonder twijfel zeggen dat dit het beste concert is waar ik ben geweest. Coldplay is live echt top!!


Ohja we hebben natuurlijk ook nog kerst gehad. Op kerstavond heb ik niks gedaan want toen was ik in mijn uppie maar ik ben lekker op tijd gaan slapen en rond 1 uur 's nachts werd ik door Geke wakker gemaakt die terug kwam uit Mexico. Op 1e kerstdag zijn we uiteten geweest in Chinatown en daarna naar de film, samen met heel Manhattan. Het was echt héél druk in de bios.

Gister met oud en nieuw zijn we eerst oliebollen wezen eten bij 2 vriendinnen van Geke die in Queens zijn voor 10 dagen. En daarna hebben we dan maar een kijkje genomen op Times Square. Voordat we eindelijk een straat hadden gevonden die nog niet afgesloten was en door de menigte en de politiecontrole heen waren was het een uur verder. We hebben foto's gemaakt, en bijna 2 uur staan bibberen en toen zijn we weer weg gegaan. Het was gewoon te koud.
Uiteindelijk zijn Geke en ik teruggaan naar de campus en daar lekker rustig het nieuwe jaar in gegaan. En natuurlijk heb ik om 12 uur Abba geluisterd. Anders is het niet echt oud en nieuw!

Nu is het alweer 2013. Het jaar waarin ik weer naar huis ga en een baan moet vinden. Maar daar denk ik nog ff niet aan. Eerst nog hier 5 maanden genieten!!

Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Groetjes vanuit Tarrytown

En ohja: koffer is nog steeds niet terecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 43695

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: