Correctie adres - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu Correctie adres - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jenny Buijs - WaarBenJij.nu

Correctie adres

Blijf op de hoogte en volg Jenny

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Hallo allemaal

Ik kwam er net achter dat ik de verkeerde postcode heb doorgegeven. Hierbij een correctie:

EF New York
Johanna Buijs
100 Marymount Ave
Tarrytown NY 10591
U.S

Alle post is trouwens gewoon aangekomen dus het is niet zo'n heel groot probleem. Maar voor de zekerheid wilde ik het toch ff doorgeven.
Sorry!!

  • 24 Oktober 2012 - 17:02

    Mandy Buijs:

    wilde net zeggen daarom heb je gee nvjaardagspost gehad ;)

  • 24 Oktober 2012 - 17:19

    Jenny Buijs:

    Nee want alles is aangekomen en op de kaarten van opoe en bappie en pa en nico stond wel de goede postcode en dat duurde net zolang als de rest :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Hallo allemaal! Na jaren van dromen gaat het eindelijk gebeuren: Van 20 september 2012 t/m 1 juni 2013 ben ik een inwoner van Tarrytown, New York! Volg hier mijn belevenissen in de geweldigste stad van de wereld!

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 43716

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studie in New York

Landen bezocht: